Melyik kézművesblog frissült éppen? Mindig a legújabb bejegyzések vannak legfelül a dobozokban.

2012. május 9., szerda

Tündéri Lonka

Strausz Kingának hívnak, Tündéri Lonka alkotónév alatt készítek ékszereket, kiegészítőket. 24 éves vagyok, a párommal élek együtt egy albérletben.
Az alkotóteremet illetően az egyik szobának a kis sarkát mondhatom magaménak asztallal, az az én is kis műhelyem, ahol általában káosz uralkodik. Mindig tele van félkész alkotásokkal. Szeretem, mikor elkap az ihlet, meg a hév, hogy valami teljesen újat kitaláljak, ilyenkor kiborítom az összes gombot, csipkét, mindent, ami jól jöhet, és válogatok. Szeretem kombinálni a technikákat, leginkább vegyes technikával dolgozok.

Leggyakrabban a barátnőimnek készítek meglepetéseket, mindig nagy várakozással vannak teli a születésnapjuk környékén, vajon mit kapnak tőlem? Szívesen veszek részt ajándékláncokban is. Szeretem megismerni az adott embert, és a személyiségéhez illően készíteni valami különlegeset. Szinte minden nap alkotok, bár nagyon rövid idő az, amit munka mellett erre tudok szánni.

Az alkotásaim hűen tükrözik azt, ami a személyiségemben pillanatnyilag fontos, ami foglalkoztat. Mostanában színek terén: a fehér, a drapp, a mályva színek árnyalataival jászok leginkább, valamint a csipke és a virágminta megunhatatlan számomra.

A kedvenc alkotásaim a kámeáim, mindegyik különböző, igazi egyéniségek önmagukban is. Technika terén a keresztszemes hímzés a kedvencem, mellyel mostanában kezdtem el ismerkedni. Azzal kapcsolatosan minden alkotásomat nagyon szeretem. Talán azért, mert nagyon sok időt, energiát szántam arra, hogy olyan szép legyen a végeredmény, mint amilyen lett.
Sosem készítenék olyan dolgot, ami idegen tőlem. Egyszer megrendelésre készült egy matrjoska, komplementer színekben kérte a vevő. Nagyon távol állt tőlem a kért színösszeállítás, mégis elkészült. Végül a vevő nem kérte. Elmondhatatlanul rossz érzés volt. Azóta inkább megmondom, ha valmit nem tudok vállalni. Az alkotás tükrözze az alkotója személyiségét, nem igaz?






Blog

Facebook


Itt olvashatsz még több kézműves blogger - bemutatkozást >>>

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Varrós blogok

Fotvarrós, patchwork blog

  • Bigger - Legyen végre bejegyzés is szegény, elhanyagolt blogomban! Csak röviden, mert idő, az nincs: született egy nagyobb bébitakaró. 93 x 128 cm ( a tőlem megszo...
    9 éve