Melyik kézművesblog frissült éppen? Mindig a legújabb bejegyzések vannak legfelül a dobozokban.

2012. május 9., szerda

Pöti boldogságboltja

 Sallai Bea-Pöti a nevem,jelenleg Abasáron,egy Mátraaljai kis településen élek a párocskámmal.
Az én történetem egyszerű!
Tavaly januárban kezdtem el varrogatni, amikor" közös megegyezéssel " eljöttem az akkori munkahelyemről! Igazából e story mögött kicsit több van,de ebbe nem akarok belemenni, lényeg hogy kissé megviselt az ügy...
Azelőtt nem varrtam én még semmit, egyszer kézzel aljaztam föl egy nadrágom szárát, de akkor sikeresen bevarrtam a rést a száron, szóval ennyi közöm volt körülbelül ehhez a dologhoz!
Akkor januárban Tihanyban jártunk és ott pillantottam meg azt a bizonyos "levendulás boltot" ami szerelem volt első látásra! Ekkor határoztam el, hogy megtanulok varrni és hasonló dolgokkal próbálkozom!

Eleinte a "Tilda" típusú figurákkal próbálkoztam, lassan nyitott lettem más stílusra is. Fura mód életemben először nem hagyott alább a lelkesedésem! :) Nagyon élveztem a varrást és napról napra jobban sikerültek a dolgaim!
Vettem a bátorságot és szakértő bizottság elé vittem a babáimat, pedig akkor még csak pár hónapja varrogattam. Kaptam sok jó tanácsot, de nagyon sok dicséretet is!
Ez adott egy lökést hogy részt vegyek a Művészetek Völgyén, ahol a kezdeti rossz időnek betudható kudarcok után az utolsó napokon siker koronázta a rengeteg erőfeszítésünket!
Mostanság boltokat keresgélek, ahol megjelenhetnék, de nagyon nehezen boldogulok és lelkesedésem is kezd csökkenni...
Szerencsére a párom,család és a  barátok biztatnak, hogy ne adjam föl!
Remélem azért amikor megszületik az első gyermekem, még ő nagy örömét fogja lelni az általam készített figurákban!
Bár nagy álmom volt hogy keressek némi pénzt a tevékenységemmel, úgy tűnik ez manapság nagyon nehézkes, mint minden egyéb is! De életem hobbiját megtaláltam az biztos!
A képek amiket mellékeltem: a hely ahol alkotok és a legújabb kedvenc!


A blogomat pedig itt találod!
www.potiboldogsagboltja.blogspot.com

Konkrét példaképem nem igazán van,sok alkotót szeretek és tisztelek, mert tele van a világ tehetséges emberekkel!

Mindenkinek kívánok ezúton is örömteli és vidám alkotó perceket, órákat!

Millió puszi:


Pöti




Itt olvashatsz még több kézműves blogger - bemutatkozást >>>

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Varrós blogok

Fotvarrós, patchwork blog

  • Bigger - Legyen végre bejegyzés is szegény, elhanyagolt blogomban! Csak röviden, mert idő, az nincs: született egy nagyobb bébitakaró. 93 x 128 cm ( a tőlem megszo...
    9 éve